Skip to main content

Rozumiemy znaczenie posiadania w każdym momencie w pełni operacyjnego magazynu. Dzięki naszemu programowi przeglądów prewencyjnych, w tym zdalnego wsparcia dla naszych klientów kontraktowych, możemy zminimalizować możliwość wystąpienia awarii.

Zapewniamy pełen profesjonalny pakiet usług serwisowych, aby zapewnić szybki czas reakcji, jeśli Państwa produkt wymaga takiej uwagi. Aby mieć pewność, że Państwa regał automatyczny jest w optymalnym stanie, przeprowadzamy regularne przeglądy w celu wydłużenia jego żywotności i skrócenia czasu przestojów, wynikających z niezauważonych usterek lub uszkodzeń.

Do wyboru są różne poziomy usług w zależności od szybkości zakresu koniecznej naprawy. Zaplanowany serwis Państwa regału automatycznego przez nasz wykwalifikowany zespół serwisowy może zapewnić niezbędne wsparcie i pomoc.

Części zamienne

Dla regałów automatycznych dostępne są różne pakiety części zamiennych w zależności od typu sterownika. Dostarczamy oryginalne, wysokiej jakości części zamienne. Zalecamy zakup pakietu części zamiennych, aby przyspieszyć ewentualne naprawy.

Nasze zespoły ekspertów, w skład których wchodzą wykwalifikowani technicy, mogą pomóc w przeprowadzeniu wszelkich niezbędnych prac naprawczych oraz zapewnić stały serwis i wsparcie dla naszych regałów automatycznych, zarówno w Państwa zakładzie, jak i w ramach zdalnej pomocy technicznej.

Umowa serwisowa

Naszym celem jest kontynowanie współpracy z naszymi klientami w zakresie bieżącej konserwacji, wsparcia i serwisowania naszych regałów automatycznych.

Dowiedz się więcej
Zdalne wsparcie techniczne

Operatorzy mogą uzyskać pomoc w ciągu kilku minut, gdy mają pytanie, które nie może być rozwiązane przez nich samych.

Dowiedz się więcej